Burcucanavar Ali Osman Köksal’a fiyat sordum biraz önce nakit 4.000 tl dedi ama klipsli öneriyormuş 6.5 aylık bebek için. Yarım saat sürüyor işlem sırt üstü tutmanız zor olur ama isterseniz dikişli de yapıyoruz tabi dedi.
prens_prensesannesi Burcucanavar Canım bende oğlumu sünnet ettireceğim hatta randevu aldım bile Eylül’ün 27sinde sünnet olucak Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nden aldım çocuk cerrahı sünnet yapılmamaktadır yazıyor ama yanlış direk randevu al git
Benoyleuygungordum__ prens_prensesannesi hangi doktora aldınız ve oğlunuz kaç aylık acaba bende araştırma icerisindeyimm kafada netlesmedi birşey
prens_prensesannesi Benoyleuygungordum__ 27 aylık canım doktor Vildan Selin Çayhan tabi biz yatılı hastayken doktorumuz söylemişti randevu alın biz yaparız diye asıl doktorumuz Can İhsan Öztorun sünnetten bir gün önce gidip kan vericez
Benoyleuygungordum__ prens_prensesannesi Anladım canimm hangi yöntem ile yapılacak birşey soyledimi doktorunuz
prens_prensesannesi Benoyleuygungordum__ hayır canım birşey denmedi kan vereceğimiz zaman der muhtemelen
Arelmommy ebraargull Ankara cebeci tıp Dr.ufuk ateş var ona yaptırdık biz hem sünnet hem fıtık ameliyatı oldu 12.500 ödemiştik tek sünnet ne kadar bilemiyorum ama dr işinde çok iyi
mavieliff ebraargull Vedat Ali canoğlu sünnet kliniğinde yaptrıdk büyük oğlumu 3 sene önce 4 aylıkken yaptırdık klipsli küçük oğlumuda 2 buçuk aylıkken yeni yaptırdık 1 haftada tamamen iyileşti klipsi takıyolar 4 gün sonra çıkarıyolar sonrasında fotoğraflarla takibini yapıyorlar bardakla koruduk biz kolay geçti ilk gün ağrısı vardı sadece sonra ki günler hiç ağlamadı
mavieliff mavieliff 3500e yaptırdık nakitte kartta 4500 demişti Vedat Ali canoğlu Keçiören de kliniği
UrbanMom ebraargull 6 yaşına kadar devlet ve üniversite hastaneleri sünnet yapmıyor hiç sormayın. Ben çevreme sordum ve forumda sormuştum hep Yusuf bal dediler. Oraya götürdük memnun kaldık benim bebeğim tam emekledigi zamanlardı sünnet olurken sadece kalkmak istedi orada ağladı onun dışında bir kere bile sünnet için ağlamadı çok korkmuştum ama sanki hiç sünnet olmamış gibi geçti süreç.