27 aylık 3 haftadır kreşe başladık çalışıyorum inanılmaz hırçınlaşmaya basladı aaatlerce kendi kendine ağlar konuşmadan halbuki normal de konusur ağlarken mııızlıyor ama inanılmaz ağlıyor üstü başı hep su oluyır ve bana beni sevmediğini söyledi ilkkez bu durum normal mi ne kadar surer