Kızlar kızım 8 aylık Hataya geldim kızıma bez alıp annemlere geçecektim normalde molfix kullanıyorum acileytten markettede yoktu zaten burda sınırlı market var sleepy vardı bi tek aldım alana kadar kullanırım dedim ama kızım pişik oldu bu gün hemen molfix bulup degistirdim acaba bezden mi oldu ve nasıl geçer acaba?