elf90 merhabalar. Büyüme bizde de birden oldu doğum çevresi 35 cm di. Bugün farklı bir hekime götürdük normal dedi. Persentilin içinde olduğunu söyledi hiç korkmayın zaten asıl büyümezse problem oluyormuş ve beyinde sıvı birikmesi olduğu zaman orası yumuşak olur dedi. İnşallah süreç sizi yormadan ilerler ♥️ sağlıkla büyütün 🌸