Yasemin84 Ben mesela size mama önermem, çünkü doktor değilim. Ben mesela size emzik önermem, çünkü uzman değilim!
Bana iyi geldi diye hele hiç önermem!
Mamayı kötülemiyorum, Gönül hanım yazmış altta olmayan ne yapsın diye.... bende mama takviyesinde bulundum ilk ay. Bu ancak ve ancak doktor tavsiyesiyle başlanaması gereken ve yine aynen doktor tavsiyesiyle yavaş yavaş bırakılması gereken bir beslenme şekli! Sürekli mama kullananlar haricinde tabi.
Sizden farklı durumda değilim, sürekli memede olan bir bebeğe sahibim? Reflüsü ve kilo alımında sıkıntı yoksa da bebeğin kusması kadar doğal bişey yok merak etmeyin!
Siz kendinize zaman ayırmayı, bebeğinizin ihtimallerinin önünde tutuyorsanız emzik verin hanımefendi. Benim size bu durumda önereceğim tek şey, SABIR! Üzgünüm işinize yararsa.....