Kizimda 3.5 yasindayken yasamistik benzer durumu. İdrar tahlili ve kulturu alindi. Dr enfeksiyon cok yuksek ondan olabilir dedi. 2 gun sonra kendiliginden şikayetler azaldi tanamen iyilesmisti. Aradan 6,7 ay kadar zmn gecti kizimda bu defa idrar tutmama basladi . Kizim kum döküyormus. Bence bir götürüp tahlil yaptirin