Off bu aralar bizimde gündemimizde bu konu. Eşim tek çalışıyor gurbetteyiz olduğumuz yer en yakın şehir merkezine 1.5 saat hiçbir şeyi yok aşlahın unuttuğu bir yer dağ arası. Burda bile güncel kiralar 16 bin biz yıl başında 8 bine bi eve geçmiştik bu arada doğalgaz da yok şuanda kömür kazan. Eşimin maaşı bir tık iyi diye buraya gelmiştik ama ailemin olduğu şehire taşınmayı düşünüyoruz geçinemiyoruz bizim kiraya da yıl dolmadan zam yapmayı düşünüyorlar gideceğimiz yerde büyük şehir olmamasına rağmen 15 den başlıyor kiralar ama en azından ikimiz çalışırız çocuğa annem bakar dedik Allah hepimizin yqrdımcısı olsun çok zor