Minikbebelak 31 aylık bebekleriniz duygusal anlamda me durumdalar? Benim kızım çok duygusal kızamıyoruz bile herşeye hassaslaşıyor inanılmaz duygusal ve hassas sizlerde durumlar nedir
lidokain Minikbebelak 31 aylık ne ya 2.5 yaş desek bebek değil artık onlar 😄 benim oğlumda aynı ayında ve evet kızınca oda aynı tepkileri veriyor bence normal
Sevgissssss Minikbebelak 31 ay diye belirtmeniz gayet normal. 3 yaşa kadar böyle belirtilir. 31 ay ile 36 ay arasında gelişim açısından fark vardır ☺️
elifguven Minikbebelak bizimki de kızınca anne babam nerde diyor maalesef kötü polis her zaman biz oluyoruz