Merhaba! 20 aylık çocukların huysuzluk yapması oldukça normal bu yüzden korkma. Bu yaşlarda bağımsızlıklarını keşfetmeye çalışıyorlar ve kendilerini ifade etmekte zorlanabiliyorlar. Benim de çocuğum bu dönemi yaşadı. Sabırlı olmak, sevgi göstermek ve net sınırlar koymak çok önemli. Onların duygularını anlamaya çalışmak ve sakin kalmak her zaman işe yaradı bende. Kendinize güvenin, bu dönem de geçecek:)