kuzeyanne_ Herkese merhaba.Kızlar annemde şimdiye kadar hiç tansiyon problemi yoktu ama 2 haftadır sürekli tansiyonu yukselip duruyor.Tansiyon problemi için hangi bölüme gitmeliyiz?
sencokbiliyon kuzeyanne_ kardiyoloji canım. Benim de sürekli tansiyonum düşüyordu bayılıyordum hatta. Tansiyon holter takılmıştı. 24 saat takılı kalıyor. Ara ara tansiyonunu ölçüp kaydeden bir cihaz işte. Ama şansa o 24 saatte hiç tansiyonum düşmedi orası ayrı mevzu 😂 o yüzden tedavi uygulanmadı öylece kaldı
260224 Dahiliye gitmeniz gerekiyor onlar kan tahlili yapıyorlar ve sizden bir haftalık sabah öğlen akşam tansiyon takibi istiyorlar not alıyorsunuz sonra o sonuçlarınıza bakıp ilaç yazıyorlar kullan fayda etmezse tekrar gel diyorlar