yavrupotuncek goktekizuhre1 canım hiç korkma geçen gün test yaptım ve bu şekil çıktı üstüne iki defa daha yaptım ama negatif çıktı ve adet oldum daha sonra bazen yanlış çıkabiliyor ama ilk bebeğimde yaptığım test ertesi gün bu şekilde ikinci çizgi cikiyodu bütün testler ve hamileydim biliyodum da
goktekizuhre1 yavrupotuncek ah inşallah inşallah. Çok zor bi bebeğim var. ikincisiyle ne yaparım hiç bilmiyorum
goktekizuhre1 bisenakillisinzaten bisenakillisinzaten hadi ya, erken gebelik testi de yaptım 2 gün önce çıkmadı Bir şey. Belki de gidip kan vermeliyim en iyisi bu
yavrupotuncek goktekizuhre1 aynisiiii cidden şimdiye kadar geri çekilme vardı riske atamam ve günlük hap alıcam emziriyorum diye kullanmak istememiştim ama riske atıp böyle korkacagima kullanırım daha iyi
Deletedmom_117 goktekizuhre1 idrarı çok koymuşsunuz galiba erken gebelik testi alın o daha doğru çıkar
Deletedmom_117 bisenakillisinzaten Eczaneden test isteyince onu veriyolar ajdhdnd Hızlı gebelik testi demezsn 😂
bisenakillisinzaten Deletedmom_117 onlarda biliyor işini gelsinler bida test alsınlar diye kalitesizleri verip geçiyorlar 😁
QueenMom__ goktekizuhre1 yani bozuk gibi ama gebelik ihtimali yüksek görünüyor 🤷🏼♀️ spiralle bile güvenemiyorum ben valla çok dikkat etmek lazım 🙄
goktekizuhre1 Hepinize teşekkür ederim cevapladığınız için :) Hamile değilim kızlar, test bozukmuş gerçekten. Kan verdim bugün hemen. Bu bana iyi bir ders oldu. Artık 3 4 kaç korunma yöntemi varsa hepsiyle yoluma devam edeceğim 😂
defmommy goktekizuhre1 ya postunuzu görünce yazayım dedim bende biraz önce benzer bi post açmıstım da adetiniz mi gecikti acaba 🌸benim 5 gün gecikti ik test yaptım birinde silik çizgi birinde negatif çıktı kan verdim negatif şu an ama hasta olmuyorum
goktekizuhre1 defmommy evet 2 hafta gecikmişti benim de. Şuan oldum. Kan verdiyseniz sorun yoktur. Çok uzun bir süre olmazsanız bi doktorla görünebilirsiniz ❤️