Kilo alımı iyiyse altı ayı bekleyin oğlum mama kullanıyor kilo alımı iyi diye altı ayı bekletti doktoru kilo alımı iyi olmasaydı da beş beş buçukta başlatırdı dört çok erken geldi bana şayet başlarsanızda doyumluk vermeyin bağırsaklarına zarar verirsiniz