Başlıkta dediğim gibi benim cıvıl cıvıl olan güler yüzlü hareketli bebeğim gitti bir anda yerine sadece.zorla gülümseyen halı olmayan sürekli uyumak isteyen biri geldi çok üzülüyorum bu haline herkeste mi oluyor acaba ateşi çıkmıyor çok şükür iyi de ne oldu bebeğime