Beyzanrrrr hamis8 herkes senin kadar ince düşünceli olsa tüm türkiye düzelir bacım 🌸 bende senin gbym çok üzerler biziiiiii
hamis8 Beyzanrrrr benim biieyim kırılsa hiç umrumda olmaz da başkasının olunca içime sinmiyor önemli değil takım zaten bozuldu dedi ama olsun. Yüz yüze bakıyoruz sağolsun evinde kahve yapıp getiriyor yani nasıl almayım şimdi
Hale1603 Ben sizin yerinize olsam şıkk bir fincan takmı alabilirdimm(kendimde sevdigʻim için herlde)çok arayışa girmezdimmm hem anı olsun diye-)
hamis8 Hale1603 geçen gün fincan takımının da bir tabağını kırdıkk 😂😂 onun aynısını bulamadım benzer bi takım aldım öylece vereceğim. Bugün bir de bu kırılınca çok mahcup oldum aynısını alıyım bari dedim
Hale1603 hamis8 yaaa kıyamamm aksilikler peşinizi bırakmamş desenizeee😃olsuuunnn nazarrr deyiiinnn nolucaaakkiii yani öyle rahat bi komşunuzsa tabiii
Evli_Mutlu_Bebelii Lav marka aynı modelin bira bardağı diye geçen bardaklarini ceyizime almıştım çok beğenerek kullandığım sade model
Tazeanne68100 hamis8 ahh ne güzel komşu valla benim komşumun oğlu benm bardak takımını bozdu kaç tane kase mi kırdı yeni set aldım bi çöp alıp gelmedi kusura bakma çocuğum kırdı küçük hediyem demedi
katilcivciv hamis8 canim komşuna sor bence vardagi cok begendim bende almak isterim nerden aldin diye sor caktirmadan