Bebeğim için doğduğundan beri en doğrusu neyse onu araştırıp öğrenmeye yapmaya çalışan bir anneyim bir çoğunuz da öyledir eminim. Hep anne yanı yatağında yattı ne zaman parmaklıklı ahşap yatağa geçtik uykuya direnmeye, sürekli uyanmaya başladı. Kaygısını hissediyorum ve tamam güvenlik boğulma tehlikesi geçti artık büyüdü 10 aylık. Onu üzmek istemiyorum. Bu arada karyolası benim yatağımla yine dipdibe. Artık pes ettim yanıma almaya başladım ama düşecek kaygısından rahat uyku uyuyamıyorum. Keşke diyorum montessori tarzda karyolası olsa geniş olsa beraber yatsam. Ya da ebeveyn yatağına bitişik şekilde vs. Var mı bir formül bir öneri ne dersiniz?