Merhaba Hanımlar
Size bi sorum var temmuzun 1 de adet oldum leke sulu kırmızı gibiydi. Ayın 3 de de durdu.
Korunuyordum korunmayı bıraktım!
Ayın 10-11 ilişki yaşadık sonra ayın 18’de ilişki yaşadık. Ertesi gününden itibaren sol kasık ve karın üstü ağrıyordu ve hala da arıyor ara sıra sağ sol kasık ağrıyor.
Sizce hamilelik durumu olabilir mi? 🤔