umgumgu 1 yas heyecanı saran anneler bebeklerinizin fotoğraf çekimlerini yaptırdınız mi? Süreç nasil ilerliyor konseptleri siz mi seçiyorsunuz fotoğrafçı mi 😊 fotoğrafcı seçmeye çalışıyorum henüz başaramadım sizler nasil karar verdiniz 😊
Ftmsnny umgumgu 1 yaş çekimi yaptırdık. İnstsgram üzerinden bulup whatsapp üzerinden yazıştık. Konseptleri kendi sayfasından belirliyorsunuz. Genelde 3-4 konsept oluyor. Kıyafetler oradan giyiliyor ama bizden aile çekimi için ekstra kıyafet istemişti. Kendimize ve kızıma götürmüştük
Papatya umgumgu Bende yaptırdım ve çok da güzel oldu ☺️ Çok güzel bi anı kalacak. İnstagramdan konsepti seçtik. Bizden aile çekimi için kıyafet istenmedi. Zaten güzel giyinip gitmiştik 😂
Annesinin1tanesi umgumgu evet yaptrdım hamilelk-doğum ve bebek fotoğrafçısıyla anlaştm konseptleri biz seçtik önceden konspetleri belirledk fotoğrafçmzla üstne ne katablrz detaylıca konuşmuştuk 4 konspt + 1 aile çekmi yaptık aile çekmndeki kıyaftler bize aitti. Ve gerçekten maddiyatı ne olursa olsun değiyor çok güzel bir anı kaldı kızıma💕
umgumgu Teşekkürler yanıtlarınız için. Açıkçası maddiyat hic önemli değil ama oğlum çok hareketli nasil durur sagi solu karıştırmadan bilemiyorum🤷♀️
Annesinin1tanesi umgumgu hiç sormayın Bnm kızımda çok hareketli yernde 5 dakika durmaz bir foto çekiliyor snra anında ordan koşarak uzaklaşıyor açıkcası çok ama çok zahmetli gün sonunda eşimde bnde harpten çıkmş gbiydik çekim 6 saat sürmüştü🤣🙈
Adviye_0z Merhaba sevgili anne adayları, Yenidoğan çekimi ile bebek yaş çekimleri yapıyorum.📷 Instagram Hesabım https://instagram.com/vanilla.photography?igshid=3vnaccgfa4k3 Yerim istanbul Anadolu yakasında. Çok tatlı ve kaliteli çekimler yapıyorum, kız ve erkek bebişlere harika konseptlerle hizmet veriyorum.⭐Kendim de taze bir anneyim🌸 DM den ulaşarak çekimler hakkında detaylı bilgi isteyebilirsiniz.📩 Profilimi inceler ve takibe alırsanız güncel kampanyalarım ve yenilikler hakkında bilgi alabilirsiniz.