elfygz24 abc1 ben kullanıyorum ilkini 40 ım çıkınca yaptırdım şimdi pazartesi bi daha yaptıracam bende tek yan etkisi regl olmamak oldu
Bcglcn abc1 ben kırkımız çıktığından beri vurduruyorum kızım 17 aylık. Tek yan etkisi regl 3 4 ayda bir çok az oluyorum. Onun dışında kilo vs gibi bi sorun yaşamadım. Progestan hormonu olduğu için sütü de bi tık arttırıyor.