Tuana-su Oğlum haziranda 3 yaşına girdi ve 2 hafta önce ani bir kararla bezini çıkardım normal baksır giydirdim. Fisherpriceın tuvaleti var bizde küçüklüğünden beri. Saatte bir tuvalete oturttum başta yapmak istemedi ilk 2 gün hatta sürekli kaçırdı 2 günden sonra oturttuğumda yapmaya başladı. Geceleri 2 kere çişe kaldırıyorum bazen yatağına kaçırdığı oluyor ama normal o da ha birde hiçbir şekilde gece bez takayım olayı olmamalı bence direkt bırakmak gerekiyor. Kreşe gidiyor bide oğlum öğretmenlerinin de etkisi büyük şu an çok yol katettik kakasını da yapıyor artık tuvalete ve kendi söylüyor çişim kakam geldi diye koşuyor tuvalete hemen ve yapıyor. Birde beni yanlış anlamayın ama konuşmuyor diyorsunuz 3,5 yaşındaki bir çocuğun artık çoğu şeyi söylemesi beklenir naçizane tavsiyem bir dil terapistine götürün. Aynı süreçlerden ben de geçtim o yüzden söylüyorum. Kolaylıklar dilerim 🙏🏻