Selam kızlar ben bir soru sormak istiyordum oğluma bir hafta oldu ekranı bıraktırlı 21 aylık. Yalnızca yemek yerken izlettiriyordum Ama günde 3 saati buluyordu bıraktırdım ama yine de neyse. Ekranı göstermeden yalnızca çizgi filmi dinlettiriyorum bunda bir sakınca var ? Ekranı hiçbir şekilde görmüyor sadece dinliyor