Eftelia Bebeğinin veya çocuğunun beslenmesinde ruşeym Kullanan annelerimiz varmı ? Faydalarını gördünüz mü merak ediyorum
Ae123 Eftelia makarna lütfenden ruşeymli bebek irmiği aldım ben de. Bebeğim alerjik olmasına rağmen alerji belirtisi olmadı şükür. Gelişimsel fark göremedim henüz
Eftelia momybaby ben sürekli kullanıyorum ama gözle görülür faydasını gören oldu mu diye merak ettim açıkçası
Eftelia yavrupandaannesi Ben Og naturelden alıyorum . Protein kaynağıdır Vitamin ve mineral açısından zengindir Bağışıklık sistemini güçlendirir Sindirim sağlığına faydalıdır İçerdiği kalsiyum ve diğer mineraller ile diş sağlığına iyi gelir ( alıntı yaptım ) googlede pek bilgi yok ama
Beyzaveduru Ablam yeğenime hep kullanırdı. Çok akıllı maşallah bilsem okullarında okuyor. Ben de kızıma kullanıyorum kilosu galan yerinde
Eftelia Beyzaveduru maşallah Cook sevindim ..nette bu konu ile.alakali pek bilgi yok çok az bilgi var
Cigdem61 Beyzaveduru ölçü olarak ne kadar kullanıyorsunuz? 8 aylık bebeğime ne kadar vermeliyim acaba?
Acemier Ben emziriyorum. Süt kalitesini artırmak için kullanmaya başladım.3 gün oldu ama daha dinç ve enerjik hissediyorum. Süt olarak bir fark var mı bilemiyorum. Bebeğin kilo alışında bir değişiklik olursa anlaşılır sanırım.