linamungan bende diyodum büyüsün gaz sancıları biter işte buyudukce hersey daha yoluna girer ama tabi bebekten bebeğe degisiyo şuan sekiz aylık ve üç dört ay gaz ve kolikten çektik sonra düzeldi şükür dedim bu sefer gitgide ağlak ve huzursuz bı bebek öldü neyse yine değişir dedim yok nafile bide dış sancilari basladimi iyice nazlı oluyolar bakalım bende bı ümit hala büyüsün diyorum ama bisiler duzeldikce bisiler iyice berbar oluyo tabiki her bebek bir değil bende olan sende olacak diye bişey yok