Hiç moralini bozma benim oğlum da şuan 19 aylık 1 yaşında emeklemiyordu sadece tutunup kalkıyordu doktorumuz 18 aylık olana kadar normal emeklemeden yürüme olasılıgı var demişti 13-14 aylık emeklemeye başladı 15 aylık yürüdü direk çok kısa süre emekledi zaten ki onuda beceremıyordu vakti gelince kalkıp gidecek dr a götürmene hiç gerek yok erken :)