assyam daha çok erken ama doktorumuz 8. Ayda bu şekilde yonlendirdi bizi su an öyle ilerliyorum tabi sütümün yetersiz geldiği durumlarda mama takviyesi yapıyorum şu anlık sutum biraz daha artana kadar, 8. Ayda 3 öğün+ara öğün şeklinde ilerliyoruz sabah kahvaltı öğlen yemek yada çorba öğleden sonra meyve akşam yoğurt aralarda istedikçe emzirme gece emzirme yada mama seklindeyiz gece beslenmesine çok kalkıyorlar onu da azaltirsak sadece meme+ek gıda ilerleyeceğiz inşallah tabi bunu doktor kontrolünde yavaş yavaş öğün arttırıp kabızlık, ek gıda reddi, meme reddi, kilo kaybı olmadan yapmanız lazım çok sıkı bir doktor takibi gerekiyor