etl Kızlar normalde bugün adetim başlamış ve bitmiş olması gerekiyordu. İçim bulanıyor, su bile kokuyor bebeğim 2 aylık 14 günlük korkuyorum hiç korunmadan ilişki yaşamadık. Doğumdan sonra ne zaman adet oldunuz?
KuzeyinAnnesi03 etl 6 ay olmadım canım yeni odlum 3 4 gün sürdü sadece bı daha Allah bilir ne zaman olucam 😅😅😅
_mom etl yok kimisi erken olmuyormus aylarca olmauan var bende olduma üzüldüm ne güzel reglden kurtuldum diodum bebeğim 9 Mayıs’ta doğdu ve dün oldum o gram ağrı bişey yok. Korkma korundu isen sorun olmaz 1 yıla yakın regl görmeyenler varmış nadiren kimisi hemen regl olurmuş ben hemen oldum 🤦🏻♀️
birannebirbebek__ KuzeyinAnnesi03 Benim de öyleydi ya 3 gün filan sürdü hattâ bi ped doldurcak kadar hiçbirşey anlamadım
biroglanannesii1 etl 23 aydır olmuyorum kız bir geçen ay azıcık leke geldi oluyorum diye sevindim oda 2 saat sürdü Aahahha ama ben de hormonlu spiral var bu yüzden olmuyorum 21 ayda emzirmeden kestim belki de emzirmeden olmuyorum diye düşündüm ama yine olmayınca spiral yüzünden emin oldum doktora da gittim bana normal dedi spiral olmasa bile uzun süre olmayabilirsin korkma demişti günlük yaşadığım hormonal değişimler dışında sorun yok 😂