mematiii Merhaba hanımlar bebişim 13 aylık ve ateşi dişten dolayı çıkıp duruyor.Alt damağına dokundum arka tarafında hissediliyor dişi ama kabarmış sadce.Erken midir? Çıkması birde nasıl acısını hafifletiyorsunuz bugün çok az yedi.
sgs mematiii niye erken olsun ki🥴 benim kızım 9 aylık üstten 2 azı dişini birden çıkarıyor ama benimde anamden etmediğim süt burnumdan geliyor
Ozgee59 mematiii 14 aylık 4 tanrsini birden çıkardı ama çok zorladı yani. Ne yemek yedi bu dönemde doğru düzgün ne de uykuları düzgündü. Ben içi su dolu olan diş kaşıyıcılarını dondurucuya koyup eline verdim kemirdi biraz öyle hafifledi. Sadece emmek istiyor sevdiği şeyleri bile yemiyor bende zorlamıyorum ağrısı var diye. Diş dönemi geçince düzelir umarım
betustas mematiii 3 gündür azı diş ile uğraşıyoruz ateşi var sürekli düşmüyor ne yapabilirim calpol deviriyorum yok etki etmiyor kan değerleride temiz fikriniz var mı kızlar
mematiii sgs ya normalde 18.ayda yazıyordu internette bende o yüzden dedim teşekkür ederim ☺️ inşallah çabucak çıkarır .🤗
sgs mematiii inşallah kolay bir şekilde atlatırız. Süzgeç içine soğuk meyve koyup vermeyi deneyebilirsin benim kızım yemek felan yemiyor bu dönemde meyve yiyor bol bol. Birde tetagil var çok zorda kalırsam onu kullaniyorum
mematiii Ozgee59 aynen canım gerçekten doktunduğumda hissrdiyorum geleceğini ve baya ısırıyor beni.Ateşi var hafiflesin diye bez ıslattım koydum.Uyıtmak çok zor oluyor.Diğer dişlerinde tek huzursuz olurdu bunda hep ağlıyor.
Ozgee59 mematiii azı dişi gerçekten en zoruymuş ya valla 1 aydır hep huzursuz hep meme diyor ben ve memelerim bittik artık 🥲 acısı var diye de dayanamıyorum sürekli emziriyorum bu sefer de yemek yemiyor. Buzlu diş kaşıyıcısı baya rahatlatıyor ama deneyebilirsin.
mematiii sgs benimki direkt eline alıp yiyor canım bugün çok kötü oldu bian patlasa rahat etvek aslında.
mematiii betustas benimde aynı çözüm bulamadım zor yemek yiyor vucud ısısını düşürmeye çalışıyorum uyumuyor kalkıyor.Ağzına dokundurmuyor.