İki hafta oldu bezi bıraktık. Çiş iyi gidiyor ama kakayı hep altına yapıyor. Hatta gelip halıya yapıcam istediğim yere yapıcam diyor üstüne bi de. Aynı zamanda kakasını tutıyor kabız oluyo sonra. Poposu acıyo sürekli. İnatla tuvalete yapmıyor. Bunun çözümü var mı acaba böyle bi durum yaşayan oldu mu. Bi uzman görüşü video paylaşım vs önerecek var mı acaba