bebeklerrr oyyy kıyamamm bnmde öylee olmustu mamasna bi çay kaşğı doğal zeytinyağ damlatmştım bi súre iyi gelmşti ama gaz sancıları hiç uyutmaynca,üsrelik tesadüf değştrdim bilinclu değil o dönem doktormz başkydı söyledğmde zeytinyğ damltn demşti gaz damlsiyla geçr demşti,ama mama degşince iyi geldiğini düşünüyorum ben.üstelik her mama heer bebişe iyi gelmiyoo,Ama Sma optpro bize iyi geldi gazını kakasnı o kdr rahat yaptki uyku dúzeni gelmşti..korkmayın sizde deneyin derim