htckvnc Kızlar bebeğimin gündüz uykuları gitti gündüz uykusu sadece 1 buçuk saat gece 11 e kadar uyku yok nasıl geçicek bu süreç bir de demir ilacı verdi doktorumuz bestiron ondan beri daha da huzursuz sanki kafayı yiyeceğimm
merve4458 htckvnc hiç sorma aynı durumdayız 4ay 5 günlük sabah olup gün başlasın istemiyorum bunaldım iyice
htckvnc Bizim 4.ayımız bitmek üzere ama bende bittim yani benim bebiş hala dik duramıyor birde kucakta da doğru düzgün tutamıyoruz eşimle iptal olduk. Gündüz uykuları hiç yok çok az yani 1 saat falan toplasan sonra gecede huzursuzlanıyor uykuya dalarken. Bence doğduğu zamandan beri en zorlu ay bu aymış 🙈🙈 merve4458
merve4458 htckvnc yenidoğan falan zor diyodum bende bu ayı gördükten sonra daha kötüsü varımdır diyorum şimdi 😂
htckvnc Aynen benimkide öyle aşırı inat şimdiden sola dönmeden uyumuyor kıyamıyorum hadi düzelteyim diyorum bu sefer ağlayıp uyanıyor merve4458