Kızlar merhaba İlk bebegimi Medical Park Florya’da dogurdum ve gayet memnun kaldım . Ama takipli olduğum doktorun Azerbaycan’a taşındı yine aynı hastaneye gitmek istiyorum ikinci bebeğim için ama doktorlar hakkında bir fikrim yok. Aranızda giden var mı