Ee011 2 hafta oldu alalı memnunum ama alırsan sıfır al bende 7 plustan 11 geçiş yaptım amacım ikinci el di telefoncuların çoğu ikinci el almayın diyorlar ben ikinci el alacakken gittim sıfır aldım ikinci el telefona baktım içim almadı başkasının kullandığı bence sıfır al daha iyi ama biraz pişman oldum 😀12 almadım diye 11 in güncellemesi bitiyormuş artık tutulan telefon da değilmiş ben 26 ya oldum 2 hafta önce