11 aylık kızımın 3 gündür ateşi var . Doktora götürdüm idarar falan temiz. Kan tahlili yapmadı. Ciğer boğaz falanda temiz. Vücudunda enfeksiyon varsa temizler dedi direk antibiyotik yazdı. Kanada bakmadı ısrarla. Damaklarında beyazlıkta yok diş için. Siz olsanız antibiyotiği kullanırmıydınız. Ya diştense