Kızım yaklaşık 1 aydır geceleri yataktan sıçrayarak ağlayarak kalkıyor gece bu ¾ kez oluyor babası okuyor sonra uykuya dalıyor..normalde küçüklüğünden beri karanlıkta uyur şimdi anne kapatma ısıgi karanlık diye ağlıyor sürekli birşey duydum bişey geliyor diyor çok korkuyorum ne yapacağım :(