Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık olacak 4 aydır bir kilo zor aldık kilo almıyor mama ile besleniyor persentıl tablosuna göre yüzde 6 seviyelerinde geliyor gelişme geriliği var minyon bir bebek elleri ve ayakları çok minik hiç bir gelişme basamağını yapmıyor ayına göre yapması gereken el emiyor sürekli yüz üstü durduğunda dengesini kuramıyor kafasını atıyor kaldıramıyor oturamıyor destekli bile yığılıyor kas güçsüzlüğü var denildi gelişme geriliği bu durumu yaşayan var mı