Kizlar bakarmissiniz …..
Oğlum iki gündür geceleri özellikle ateşli ve ishal Affedersiniz su gibi tabiri vardır ya aynı öyle Halsiz düştü haliyle İştahsız da dişten diye düşünüyorum ama Bu şekilde bı akc gün daha devam ederse aşırı Kilo kaybı oluşucak diye ödüm çıkıyor . Napmam gerekiyor böylesi ilk defa başıma geldi köpek ve azı dislerinden diye düşünüyorum başına gelen tecrübeli varmı acaba . ? Hastane diceklerede Hastane ortamı oğlumu daha çok hasta ediyor Kendimce biseyler yapabilirsem çok daha sağlıklı olur . (Tabi son çare dirke hastane ) Önce sabaha kadar İshale cozum bulabilirsem gerisi düzelir galiba 13 ay 10 günlük Falan olması lazım Muz kati gıda Bol su sıvı kaybı olduğundan kendisi ısıtıyor zaten Patetes Haşlamasi Falan denedim normalde kan ilacı kabız yapardı onunda etkisi olmadı . Varmı başka tavsiyeler ???