Kızlar bebeğim 3 aylık 3 gündür kakasını yapmıyor gaz çıkartıyor ama kaka yapamıyor bundan birkaç gün önce yine 3 gün yapmadı sonrasında iki kere peş peşe yaptı şimdi yine üst üste 3 gün yapmadı halsizliği de var sürekli uyumak istiyor nornsl mi sizce