Tatlimomy Kızlar Brezilya fonu yapan varmı Saçlarıma yaptrmak istiyorum memnun kaldınizmi.ne farklar.olusti ve kaç ay gitti size
Goktugmom_ Tatlimomy benim bir arkadaşım yaptırmıştı saçları her dışarı çıktığında her gördüğümde sanki yeniden düzleştirmiş gibiydi
lylabaros Tatlimomy ben düzenli olarak yaptıriyorum bebekten sonra özellikle bu sıcaklarda büyük rahatlık oldu bana. 4 ay güzel kullanıyorum 4. Aydan sonra bozulmaya başlıyor.
Husnur Tatlimomy şöyle yaz aylarında hiç gitmiyor kuaförüm söyledi ama çocuğum olduğu için saçıma hiç bişry yapamıyordum yaptırdım yine 1 ay kadar idare etti ama tavsiyem kışın yaptırmanız çok uzun gidiyor
Kuzeymomss Tatlimomy Brezilya fönü değil de keratin bakımı yaptırıyorum. Saçlarım dalgalı ve kabarık, keratin yaptırdığım zaman 4 5 ay hatta daha uzun bir süre saçlarımı yıkadıktan sonra kurutmam yetiyor dümdüz oluyor. Bu belki kişiden kişiye değişiyordur
lylabaros Pamukprenss deriye temas etmiyor kokusu cok keskin onu da maske takarak en aza indirmeye calisiyorum. Doktorum sakınca olmadığını söylemişti kişinin kendine bağlı bence
lylabaros Husnur kullanılan ürünle alakalı biraz. Bazı ürünler 1 ay bile idare etmiyor bazıları 3-4 ay gidiyor. Yaz aylari için de havuza denize girince ürün etkisini kaybettiği için daha çabuk bozuluyor
Themom_ Tatlimomy saçlarım kuru, kıvır kıvır ve inanılmaz gür. 2 kere yaptırdım aşırı memnun kalmıştım banyodan cıkıp güzelce kurutunca dümdüz oluyordu ama tek sorun dibi gelince cook kötü duruyordu o yüzden bi daha yaptırmadım
sonnenchein Tatlimomy ben birkaç kez yaptırdım ama sonrasında saçlarım çok döküldü ve zararlı olduğunu da duyunca daha da yaptırmıyorum. Yaptırdığım süreçte uzun bi süre rahat etmiştim ama saçım kabarmıyordu sakin bir saç haline gelmişti