Sürekli ağlıyor, hem emmek istiyor hem memeyle kavga ediyor, gündüz uykuları çok azaldı gece çok sık uyanıyor ve ağlamalarını susturmak çok zor çaresizlikten ağlıyorum. Dişten ötürü çok huysuz ve ağlama nöbetleri gelince meme bile susturmuyor…. Kafayı yemek üzereyim ben de 😭 her şeyi deniyorum şuan yeşil soğanın sap kısmını biraz ağzına verince onun uyuşukluğuyla daha rahat uyuyor gibi ama günü gününü tutmuyor. Hatta anı anını desek daha doğru. İştah azaldı nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum çok yıpratıcı🥹