sebnemonair Sadece 1 ay kullandım hevesim olduğu için almıştım.Tertemiz sepet beşiğimi alış fiyatından satıyorum.Görsel ekleyemedim ama :(
nergiz4155 sebnemonair akıl fiyattan satarsan kimse almaz yenisini alır 1 ay kullanmışsan ikinci el olup ikinci el fiyatına vermen lazım
denizalismom sebnemonair Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝