Kızlar bu zamana kadar kalbi dinlemişti çocuk doktorları bir şey yoktu. Geçen hafta gittim başka doktora üfürüm var kardiyolojiye git dedi. Bu zamana kadar yoktu dedim doktora o da bebekler büyüdükçe ses daha anlaşılır oluyor dedi. 2 hafta snra ankarada gidicm kardiyologa ama çok çok korktum ya 6. Ayda bi de çıkınca