Arkadaşlar merhaba, 8 aylık kızım var yere bastırmaya çalışıyorum yürüme alıştırmaları için hiç sevmiyor canı isterse anlık biraz basıyor ama genel olarak istemiyor 🤦🏻♀️ ben de yürüme arkadaşı alayım diye düşündüm ama basmak için pek isteği olmayan bir bebek acaba işe yarar mı yoksa hoppala zıp zıp tarzı bir şey mi alayım bilemedim pek isteği olmayıp bu tarz ürünlerden alıp bebişini cesaretlendiren oldu mu aranızda? Ya da bacak güçlendirici egzersiz vs öneriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum ❤️