Benim bir oğlum var Allah canını sağ etsin,ben şey diyorum ikinciyi düşünenlere başarılar ve ilkinde elendim😅,ona yeteyim herşeyimi onunla yapayım yeter diyorum hep ,ikinci bir çocuğa sanki gücüm yok gibi ,dışardan insanlar bana diyorlar ya kardeşten mahrum bırakma falan ama zaman çok kötü,daha doğrusu zaman aynı ama insanlar maalesef aynı değil ,ben en güzel şekilde oğluma vermek istiyorum herşeyimi maddi manevi ,ilerde fikrim ne olur bilemiyorum ama yemin ederim iki üç çocuklu annelerime helal olsun ,bana düşüncesi bile ağır geliyor nasıl yeterim nasıl ikisini eşit bir şekilde severim diye şuan bir yeter hatta bana kalsa tek çocuk olsun da eşim ilerde bi tane daha olur kapanışı yaparız diyor bakalım hayırlısı,sizler kaç çocuk düşünüyorsunuz ,benim gibi düşünen var mı ,korkan endişelenen ,bu arada daha 23 bile olmadım ,hemen peşpeşe yapıp gençlik yaşlarımı da hep bebek bakarak geçirmek de istemiyorum aslında ,neyse sizin fikriniz nedir hadi sohbetleşelim