defneoz27 hahahaha çok güldüm 😂😂😂kim diyo bunu. Büyükler mi? Büyükleri fazla ciddiye almayın. Onlara kalsa lohusayı bunaltmaktan, her işe karısmaktan başka bişey yapmıyorlar. Tabikidr öyle birşey olamaz. Dondurma da yiyebilirsiniz, asitli içeçekte içebilirsiniz, fasülye de yiyebilirsiniz. Doktorları dinleyin. Bebegin bagırsak florası ile annenin bagırsak florası ayrıdır. Annedeki gaz bebege gecmez. Ancak bebegin laktoz intoransı olursa o zaman bebegi süt ürünleri rahatsıs edebilir 🥰