Arkadaşlar 1 bardak sıvıyağ istiyo tarifte ama yarım su bardağı çıktı sıvıyağ. Onun yerine zeytin yağı yada üstüne zeytinyağı ekleyerek tarifi tamamlayabilirmiyim. Hiç zeytin yağı ile ayçiçek yagını karıştırıp kek yapan var mı? Yada sadece zeytinyagından kek yapan var mı? Tadları nasıl