2 yaşında oğlum var memeyi tutmadığı için hep mama ile besledim malesef pekte uğraşmadım sütüm artsın vs diye birkaç kere uğraşıp pes ettim şimdi kızım doğdu 4 aylık şuan o emiyor çok şükür tutuyor memeyi ama sarılık oldu oğlumda olmuştu sütüm azdı mama verdim yine bu sefer emzirdim ama doymuyor belli ağlıyordu mama verince doyup rahatlıyordu. Neyse şuana kadar meme+ mama şeklinde devam ettim ama fazla da emzirmedim yine çünkü sanki kendini oyalamak için emiyordu ne kadar emerse emsin aynı miktar mamayı bitiriyordu bazende mamayi az içiyor ama yine huzursuz oluyordu.. Gazlı bir bebek değil bu arada şimdi 1 aya yaklastik sagarak çoğaltmaya çalışıyorum sütümü powerpump ile 90 ml e kadar çıktığı oldu ikisinden toplam normal sagdigimda 30 ml çıkıyor ama… Bebegim de 5 dk falan emiyor emzirdigimde ebe 5 dk çok az 15 dk emmeli dedi. Mama da verdiğim için ona güveniyor gibi sanki bebeğim az emip bırakıyor ama gogsum bazen dolu oluyor hissediyorum. Size sorum şu mamadan kesip şöyle bir süre sadece meme vererek emzirsem mi acaba denemek istiyorum ama kıyamıyorum da aç kalırsa anlamazsam diye denemeli miyim sizce bunu?