Merhaba,23 aylık bebeğimin sağ gözünde arpacık var.Daha önce solda 2 kere çıkmıştı o zamanlar gözünde enfeksiyon da vardı damla ve kortizonlu krem kullanmıştım bebeğime.
1 aydan uzun süredir sağ gözünde arpacık var ,bu kez eski göz doktoruna götürdüm yine aynı kremi verdi sürmesen de 3 hafta içinde geçer kendi dedi.Bir süre kullanıp bıraktım kortizon inceltiyor göz kapağını diye doktor sürmesen de olur demişti zaten.
Ama bir türlü geçmiyor arkadaşlar,kuruyor dışı patlıyor ama kapsül gibi yeniden doluyor içi 3. Kez aktı içi ama hala yeri var.
ilk fırsatta yine doktora götüreceğim ama neden çıkar ne yapılır bir deneyimi olan var mıdır?
Göz doktoru stresten oluyor bu yaşta ne stresiyse demişti son dönemlerde çok geliyormuş böyle bebekler.
