Ya tezgahta iki dakika isim vardı o da yanımda oturuyordu şeker verdim eline hışırdıyo oynuyo diye zaten dibindeydim. Dişiyle kabini koparmış ilk öhö dedi ben baktım hemen ben bakınca heyecanlandı zıplamaya başladı bu sefer boğazına kaçtı ilk tukurugunu yuttu sandım ama şeker kabini yutmuş galiba dişiyle koparmış biraz. Bu sefer baya ogurmeye çalıştı falan bende kucağıma aldım yere doğru tuttum iyice öğürdü ama çıkmadı bı şey. Sonra yuttu sanırım. Şuan herşey normal gibi ama çok korkuyorum bir şey olmamıştır dimi. Ciğere falan kaçsa duramazdı herhalde şuan uyuyor ve hırıltı falanda yok.