Merhaba anneler nasıl başlasam bilmiyorum, bebeğim 7 aylık ve 6 aylık iken meme reddi başladı bu sebeple sma comfort mama + ek gıda şeklinde besleniyorduk kabızlık problemi yoktu fakat mamayı içtiği an ardında kakasını sıvı bir şekilde yapıyordu, bende mama yaramıyor diye değiştirdim bilmiyorum ek gıda porsiyonları küçük tadım diye mi kabız olmuyordu yada mamadan mı kabız olmuyordu anlamadım simdi 7 aylığız ve hipp bebek mamasına gectik ve 2 öğren ek gıda yapıyoruz bebeğim ek gıdayı cok seviyor ve porsiyonları büyük ama kabız hep yani mamadan mı kabız acaba ek gıdadan mı kabız anlayamadım 2 gün ek gıda vermedim su ve elma suyu içirdim kakasını yaptı ama yine kabızdı sizce neden kabız ?