esmamami D vitamini verdiğim gün bebeğim gece 2den assagi uyumuyor ama vermeyince 10 11 gibi uyuyor dikkatimi cekti acaba neden böyle oluyor sabah erken saatte tok karna veriyorum yanlış mı kullanıyorum acaba? Sizdede böyle oluyormu?
[silindi] esmamami ben de 2 gündür ocean markasına geçtim bebenim bebeğimde gece 10 defa uyandı ondan olabilir mi acaba
sbo24 esmamami ben de sabahları aynı saatlerde veriyorum uyku problemi yaşamıyoruz. Üç aylık oldu. En başından beri kullanıyoruz
esmamami [silindi] olabilir ben yarın çok erken saatte vereceğim bakalım yine aynı olacakmi bugün vermedim mesela bugün de yine gozetliycem
gllleymn esmamami başka bir marka kullanıyorum ama bizimde öyle kullanınca uyumuyo hiç kullanmadığımda uyuyo
sarfinazar esmamami d vitaminleri uykusuzluk yaptigini okumustum bir yerde. Sabah çok erken saatlerde verin
yamaniskom esmamami ben sabahları çok erken saatlerde veriyorum 6da kalktıysa 6da mesela en geç 8de veriyorum ki etkilemesin uykusunu diye
gunesveannesi2010 esmamami ay benim bebeğimde aynı özellikle dün vermeyip denedim tüm gün mışıl mışıl uyudu. Bugün gene saatlerdir uyumuyor sabah verdiğim halde . Uykusu var uyuyamıyor haliyle çok huzursuzlaniyo. Sizde durumlar nasıl düzeldi ne yaptınız