VahsiKelebek_ Bebeğim dört aylık sağlık ocağının verdiği demir takviyesi dışında özel bir markanın demir takviyesini kullanan var mı acaba bir de memnuniyetinizi belirtir misiniz
evlatkokusucennetkokusu VahsiKelebek_ ocean kullanıyoruz.kilosu kadar veriyorum. Hiç bir sıkıntı yaşamadık
[silindi] VahsiKelebek_ kilo başına bir damla kaç kg ise o kadar damla yani daha bir kaç gün oldu kullanmamaya başladık bu markayı genelde kullananlar memnun
asennaa VahsiKelebek_ kilo başına 1 damla, herhangi bi sıkıntı yaşamadık, dvit de onu kullanıyorum memnunum canm
VahsiKelebek_ evlatkokusucennetkokusu anladım ben de d vitamini o marka kullanıyorum o halde demir de onu alayim